Články

Kontakty

Kontaktní údaje

BroadCaster, s.r.o.
IČ: 23499141
Datová schránka: ikwr3ij
Číslo telekomunikační licence: ČTÚ 5052.
Zapsána: Spisová značka: C 54302 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem
Nová Výstavba 218.
435 21 Obrnice

FIO bankovní spojení: (hlavní účet)
Číslo účtu: 2303272846 / 2010
IBAN: CZ81 2010 0000 0023 0327 2846
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

AirBank bankovní spojení: (vedlejší účet)
Číslo účtu: 3432102012 / 3030
IBAN: CZ7030300000003432102012
BIC/SWIFT: AIRACZPP

Kontaktní adresa:
MySOFT.cz
Skyřická 8.
434 01 Most

Telefon: +420 - 4111 90 111 (zákaznická podpora)
Telefon: +420 - 4111 92 111 (nabídka - přepojovací menu)

FAX: +420 - 4111 98 800 (NONSTOP)

Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 
Fakturace: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 
web: www.broadcaster.cz 

Poskytovatel geografických telefonních čísel v tomto rozsahu:

Řada telefonních čísel: 4111 90 100 - 4111 90 199
Řada telefonních čísel: 4111 98 100 - 4111 98 199
Řada telefonních čísel: 4111 98 800 - 4111 98 899

Samostatná telefonní čísla: 4111 92 111

Zakoupená u operátora Odorik: 477 577 986, 477 577 958, 477 577 968, 477 577 903

Zakoupená u operátora SIPCZ: 222 764 111, 4111 90 005, 4111 900 44, 4111 91 700, 4111 91 777, 4111 92 200, 4111 92 221, 4111 92 222, 4111 92 223, 5111 400 66, 55 88 400 77, 598 598 555

Základní konektivitu čísel nám poskytuje operátor Odorik.cz a SIPCZ. Vlastní telekomunikační licence u ČTÚ pod číslem licence: 5052.

Hlavní stránka

Vítejte na stránkách telefonie přes MySOFT.cz !

na tomto webu máte možnost seznámit se s naší nabídkou telefonování přes internet a rovnou si služby objednat.

Naše zkušenosti v oblasti telefonování (nejen) přes internet jsou od roku 1996 a provedli jsme řadu instalací ústředen, serverů i koncových stanic. Dnešní doba přeje internetu a spolu s tím i telefonování přes internet. Na první pohled se nic nemění. Na stole, nebo na zdi je běžně vypadající telefonní přístroj se sluchátkem, tlačítky a displejem. Má běžné telefonní číslo, které je přímo vázané na danou lokalitu, tak jako dříve u starého, analogového připojení. Výhodou ale je, že se nemusí na zřízení přípojky čekat, samotné zřízení nic nestojí, není nutné tahat kabel od ústředny až k přístroji (přístroj se připojuje k běžné počítačové síti), kvalita zvuku hovorů je mnohem vyšší a ceny jsou proklatě nízko.

Digitální linka přes internet má ale mnohem více výhod, než jen ty základní. Čísla v naší síti a v propojených sítích (jsou jich desítky) si vždy volají zcela zdarma. Jde o statisíce telefonních čísel, na které Vás volání nebude stát ani korunu. Naše linky ale umí ještě více, nejlépe pokud je vás více. Můžete pracovat z domova (HomeOffice) a stále být na svém pracovním čísle. Telefon umí všechny funkce, které se ve firmách používají na pobočkových ústřednách (přepojování, skupinové zvonění, fronta, menu, konference a plno dalších funkcí). Svou pevnou linku navíc můžete mít i v mobilu (klidně současně na stejném čísle) a díky datům bezplatně hovory přijmete, i když nejste u pevného přístroje naprosto kdekoliv.

Nejste vázáni na pevnou linku.

V případě, že si nainstalujete do mobilu aplikaci pro voip (k dispozici jich jsou stovky, doporučujeme Sipnetic) a provážete si ji se svým číslem, pak jste na svém pevném čísle k zastižení i na mobilu, pokud máte dostupná data. Klidně současně na obou a na stejném čísle - budou zvonit oba současně a je pouze na Vás, zda hovor přijmete na mobilu, nebo na pevném přístroji.

Firmy, které mají více zaměstnanců, kteří například vyřizují zákaznickou podporu, nebo obchodní aktivity uvítají, že na jediném společném čísle bude současně vyřízeno klidně i stovky hovorů současně (pomocí skupinového vyzvánění, nebo pomocí fronty hovorů). Hovory lze posílat postupně dle vytížení operátorů, nebo klidně zvoní všichni, dokud to někdo nezvedne první. Variant je spousta. Pokud operátor sám volá zákazníkovi, je možné buď zákazníkovi zobrazit společné číslo, nebo přímé číslo operátora, jelikož každý má své nezávislé pevné telefonní číslo. Je možné zřídit i neomezený počet interních (neveřejných) čísel, která se mezi sebou dovolají a ven volají pod společným číslem. Umíme Vám poskytnout naprosto všechny možnosti, které existují. Naše výkonná ústředna dokáže vyřídit tisíce hovorů současně. Naše konektivita mezi operátory a poskytovateli je velmi silná a zálohovaná. Vždy se dovoláte a vždy se dovolají Vaši zákazníci k Vám. Je také možné si k nám převést své telefonní číslo od jiného operátora.

Kontaktujte nás!

Máte nějaké dotazy?
Napište nám, rádi Vám poradíme!