Aktivní a pasivní telemarketing

Naše VoIP oddělení nabízí i služby aktivního a pasivního telemarketingu pro Vaši firmu. Můžeme Vám zajistit technické prostředky pro vyřizování hovorů u Vás, Vašimi zaměstnanci (klidně i z domova v rámci Home Office), nebo můžeme nabídnout služby námi připravovaného call centra, kde by Vaše hromadné hovory vyřizovali naši operátoři. Každý operátor má své telefonní číslo, na které se může případně znovu zákazník dovolat, nebo lze vystupovat pod jedním konkrétním číslem za všechny. Je možné i použít GSM brány s neomezeným tarifem pro zefektivnění nákladů na odchozí hovory. Nejsme ničím omezeni, naše ústředny zvládají tisíce hovorů současně - Vy nemusíte investovat do jejich pořízení, ani do konektivity a pronájmu či koupě telefonních čísel, jelikož jsme to vše již zajistili a perfektně odladili za Vás.

Aktivní telemarketing

Poskytneme Vám dostatek telefonních čísel, nebo i operátorů, kteří budou aktivně telefonovat Vašim zákazníkům na základně poptávky. Stačí nám dodat podklady (seznam osob k obvolání a materiál, který operátoři potřebují k zaškolení pro úspěšné vyřízení hovorů). Vše lze dodat i online v čase tak, jak se poptávky vytvářejí. Výstupem může být přidání objednávek do formulářů, nebo třeba i jen poskytnutí potřebných informací, dohledání v databázi, ověření a jiné aktivity dle Vašeho požadavku. Umíme dodat potřebné online nástroje, vytvořit online formuláře, kterými by se naplňovala databáze, nebo i celý eshop. Ceník hromadných hovorů umíme zajistit tak, aby cena byla velmi zajímavá a výhodnější, než u běžných tarifů. V rámci aktivního telemarketingu volají operátoři zákazníkům. Tato služba je vhodná pro vyřizování poptávek, ověřování objednávek, vyžádanou nabídku produktů a služeb.

Hovory mohou vyřizovat Vaši zaměstnanci u Vás v provozovně, nebo i z domova / mobilu (klidně přes data - bez navýšení nákladů - naše linky VoIP fungují kdekoliv). Případně je možné použít služby námi připravovaného call centra, kde hovory vyřídí naši zkušení operátoři.

Pasivní telemarketing

Zajistíme dodatek linek pro operátory, vstupní čísla pro hromadný příjem hovorů (na jednom telefonním čísle se dovolají klidně tisíce volajících současně), optimální rozložení zátěže mezi operátory (existuje spousta algoritmů, jak hovory mezi operátory distribuovat). V rámci pasivního telemarketingu volají zákazníci Vám a operátoři plynule vyřizují příchozí hovory. Tato služba je vhodná pro zpracování zájmu zákazníků na základě inzercí, reklamních spotů v rádiu a TV. Máme letité zkušenosti s vyřizováním hovorů i pro TV shopy, kdy během několika minut volají i stovky zákazníků. I zde je možnost, aby hovory vyřizovala Vaše, nebo naše parta.

Služby

  • Umíme zajistit školení operátorů tak, aby zvládli úspěšně vyřizovat hovory
  • Umíme zajistit dostatečný počet operátorů
  • Operátoři mohou být fyzicky v našem call centru (kapacita 30 operátorů), nebo v rámci Home Office doma (teoreticky neomezený počet), nebo i na mobilu - vždy poznají, o jaký hovor se jedná
  • S operátory trénujeme a následně kontrolujeme jejich činnost pomocí zkušebních a tréninkových hovorů.
  • Všechny hovory je možné monitorovat živě přímo během hovoru, nebo později z nahrávek.
  • Do hovorů je možné zasáhnout, nebo si hovor "přitáhnout" k sobě a vyřídit jej.
  • Operátoři mohou hovory pauzovat (zákazníkovi hraje hudba, dokud operátor nevyřídí, co je potřeba)
  • Během hovoru se může operátor nezávisle poradit s jinou osobou, nebo na danou osobu hovor přepojit
  • Během čekací doby hraje Vámi vybraná hudba a pravidelně se zákazník informuje o průměrné čekací době a pořadí ve frontě (lze vypnout)
  • V případě překročení nastaveného čekacího limitu je možné hovor přesměrovat jinam, nebo do hlasové schránky
  • Možnost online rozpoznání zákazníka a jeho přesměrování v rámci VIP přístupu přímo na konkrétního obchodníka
  • Každý operátor může (ale nemusí) využít funkce NERUŠIT (pro dočasnou pauzu), PŘIHLÁSIT SE K PŘÍJMU HOVORŮ, ODHLÁSIT SE OD PŘÍJMU HOVORŮ, funkci dohledání (pokud není na své lince, systém jej může zkoušet zastihnout na jiné, nebo i na mobilu apod).
  • Poskytujeme podrobné přehledy ohledně vyřizování hovorů, práce operátorů, jejich efektivity a vytížení, kompletní výpisy hovorů včetně odkazu na nahrávku u každého z nich. Vše lze online filtrovat pomocí přehledného webového rozhraní přímo z ústředny.
  • Zajistíme profesionální nahrávky pozdravů, hlášení, podkresů a dalšího zvukového obsahu (máme vlastní studia i lidi - naše společnost provozuje několik rádií a TV), případně zajistíme převedení textu na hlas pomocí TTS (k dispozici jsou jak bezplatné, tak kvalitnější placené systémy převodu textu na řeč). Funkce TTS umíme i ONLINE během hovoru - lze tedy automatizovaně přečíst generované texty - například stav zákaznického kreditu apod.
  • Zajistíme geografické (z Vašeho kraje), negeografické (910x) i speciální číslo. Podporujeme i zelené, barevné linky a linky se zvýšeným tarifem.
  • Podporujeme propojení s webovou službou (například placený videochat / vzdálená plocha), kdy se po skončení hovoru daná webová služba odpojí na pokyn operátora, nebo automaticky.
  • Experimentujeme s AI pro zapojení v rámci telefonie a máme již celkem zajímavé výsledky.
  • Máme vlastní vývojový tým pro výrobu webových aplikací, aplikací pro systém Windows / Linux / Andorid /iOS.

IVR

V rámci příchozích hovorů nabízíme i možnost základního roztřídění hovorů pomocí IVR hlasové nabídky. Zákazník si tak může hned na začátku hovoru vybrat, zda chce hovořit s obchodním oddělením, nebo zákaznickou podporou, nebo zda využije větvený systém hlasového asistenta - FAQ, či cokoliv jiného.

Kontakt

Pro konkrétní nabídku potřebujeme znát alespoň základní představu, kterou máte ohledně požadavků na službu. V této věci je lepší pro prvotní kontakt použít e-mailovou podporu na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kde s Vámi probereme požadavek, nabídneme možnosti a následně vytvoříme a odešleme i konkrétní cenovou nabídku.

 

Kontaktujte nás!

Máte nějaké dotazy?
Napište nám, rádi Vám poradíme!